Odessa Daily Мнения
Изменения в правилах дорожного движения в Украине
Odessa Daily
22 февраля 2013 в 16:48Правила дорожного движения в Украине 2013.

Кабинет Министров Украины Постановлением № 111 от 11 февраля 2013 года утвердил новые Правила Дорожного движения (Правила дорожнього руху) в Украине.
Правила дорожного движения 2013 начнут действовать с 15 апреля 2013 года.
Основные изменения Правил дорожного движения в Украине 2013:
1. Новыми правилами установлено, что с 1 октября по 1 мая все транспортные средства за пределами населенных пунктов должны будут ездить с включенными ходовыми огнями или ближним светом фар. Согласно п. 1.10 Правил, дневные ходовые огни — внешние световые приборы белого цвета, предусмотренные конструкцией транспортного средства, установленные спереди транспортного средства и предназначенные для улучшения видимости транспортного средства во время его движения в светлое время суток;
2. Кроме этого, обновленная редакция ПДД уточняет, что темным временем суток является «часть суток от заката до восхода солнца».
3. По новым правилам, дорожные знаки имеют преимущество перед дорожной разметкой.
4. Будет также введен ряд новых дорожных знаков, например, «Пункт остановки трамвая», «Конец пункт остановки трамвая», «Культовое сооружение», «Промышленная зона», «Фото-, видеофиксация нарушений».
5. К белой и желтой разметке будет добавлена разметка синего цвета (места парковки на проезжей части) и оранжевого цвета (временная разметка).
6. Также из ПДД исключен пункт, согласно которому обгон транспортных средств разрешается только с левой стороны.
7. В новой редакции ПДД также вводятся такие понятия, как «газон» («участок однородной территории с дерновым покрытием, искусственно создается путем посева и выращивания дерносоздающих трав») и «маневрирование» («начало движения, перемещения транспортного средства с одной полосы в другую, поворот вправо или влево, разворот, движение задним ходом, съезд на обочину «). Остановка и стоянка на газонах будет запрещена. В окончательной редакции правил нет положений, которые устанавливают необходимость водителям на трассе в темное время суток надевать светоотражающий жилет, а также нет пунктов об обязательности замены шин с началом нового сезона.
Порівняльна таблиця змін в Правилах дорожнього руху 2013 року
№ пункту |
Стара редакція |
Нова редакція |
п. 1.10 |
вимушена зупинка — припинення руху транспортного засобу через його технічний стан або небезпеку, що створюється вантажем, який перевозиться, станом водія (пасажира) або перешкодою на дорозі; |
вимушена зупинка — припинення руху транспортного засобу через його технічну несправність чи небезпеку, яка спричинена вантажем, який перевозиться, станом учасника дорожнього руху, появою перешкоди для руху. |
п. 1.10 |
|
залишення місця дорожньо-транспортної пригоди — дії учасника дорожньо-транспортної пригоди, спрямовані на приховання факту такої пригоди або обставин її скоєння, які спричинили необхідність проведення працівниками міліції заходів щодо встановлення (розшуку) цього учасника та (або) розшуку транспортного засобу;
|
п. 1.10 |
|
маневрування (маневр) — початок руху, перестроювання транспортного засобу в русі з однієї смуги на іншу, поворот праворуч чи ліворуч, розворот, з’їзд з проїзної частини, рух заднім ходом;
|
п. 1.10 |
|
острівець безпеки — технічний засіб регулювання дорожнього руху на наземних пішохідних переходах, конструктивно виділений над проїзною частиною дороги та призначений як захисний елемент для зупинки пішоходів під час переходу проїзної частини дороги. До острівця безпеки належить частина розділювальної смуги, через яку пролягає пішохідний перехід;
|
п. 1.10 |
регулювальник - працівник міліції, військової інспекції безпеки дорожнього руху, дорожньо-експлуатаційної служби, черговий на залізничному переїзді, поромній переправі, які мають відповідне посвідчення та екіпіровку (формений одяг або розпізнавальний знак, нарукавна пов’язка, жезл, диск з червоним сигналом чи світлоповертачем, червоний ліхтар або прапорець) і регулюють дорожній рух; |
регулювальник — працівник міліції, що виконує регулювання дорожнього руху у форменому одязі підвищеної видимості з елементами із світлоповертального матеріалу за допомогою жезлу, свистка. До регулювальника прирівнюються працівники військової інспекції безпеки дорожнього руху, дорожньо-експлуатаційної служби, черговий на залізничному переїзді, поромній переправі, які мають відповідне посвідчення та нарукавну пов’язку, жезл, диск з червоним сигналом чи світлоповертачем, червоний ліхтар або прапорець та виконують регулювання у форменому одязі;
|
п. 1.10 |
темна пора доби — частина доби від закінчення вечірніх (30 хв після заходу сонця) до початку ранкових сутінків (30 хв до сходу сонця); |
темна пора доби — частина доби від заходу до сходу сонця;
|
п. 1.10 |
|
удосконалене покриття — цементобетонне, асфальтобетонне, залізобетонне або армобетонне збірне покриття, бруківки, вимощені брущаткою і мозаїкою, збірне покриття з дрібнорозмірних бетонних плит, із щебеню і гравію, оброблених органічними і в’язкими матеріалами;
|
пп. «в» п. 2.1. |
пункт 2.1. підпункт в) у разі встановлення на транспортних засобах проблискових маячків і (або) спеціальних звукових сигнальних пристроїв - дозвіл, виданий Державтоінспекцією МВС, у разі розміщення реклами, — погодження, що видається підрозділами Державтоінспекції МВС; |
виключено слова «у разі розміщення реклами, — погодження, що видається підрозділами Державтоінспекції МВС» |
п.8.2. |
Дорожні знаки можуть бути постійними, тимчасовими та із змінною інформацією. Тимчасові дорожні знаки розміщуються на переносних пристроях, дорожньому обладнанні або закріплюються на щиті з фоном жовтого кольору і мають перевагу перед постійними дорожніми знаками та дорожньою розміткою. |
Дорожні знаки мають перевагу перед дорожньою розміткою і можуть бути постійними, тимчасовими та із змінною інформацією. Тимчасові дорожні знаки розміщуються на переносних пристроях, дорожньому обладнанні або закріплюються на щиті з фоном жовтого кольору і мають перевагу перед постійними дорожніми знаками. |
п. 8.21 |
|
Дорожні знаки застосовуються відповідно до цих Правил і повинні відповідати вимогам національного стандарту. Дорожні знаки повинні розміщуватися таким чином, щоб їх було добре видно учасникам дорожнього руху як у світлу, так і в темну пору доби. При цьому дорожні знаки не повинні бути закриті повністю або частково від учасників дорожнього руху будь-якими перешкодами. Дорожні знаки повинні бути видимими на відстані не менш як 100 м за напрямком руху та розміщеними не вище 6 м над рівнем проїзної частини. Дорожні знаки встановлюються обабіч дороги на тому її боці, що відповідає напрямку руху. Для поліпшення сприйняття дорожніх знаків вони можуть бути розміщені над проїзною частиною. Якщо дорога має більше ніж одну смугу для руху в одному напрямку, установлений обабіч дороги відповідного напрямку дорожній знак дублюється на розділювальній смузі, над проїзною частиною або на протилежному боці дороги (у разі, коли для руху в зустрічному напрямку є не більше ніж дві смуги). Дорожні знаки розміщуються таким чином, щоб інформацію, яку вони передають, могли сприймати саме ті учасники руху, для яких вона призначена. |
п. 8.51 |
|
Дорожня розмітка застосовується відповідно до цих Правил і повинна відповідати вимогам національного стандарту. Дорожня розмітка повинна бути видимою учасникам дорожнього руху як у світлу, так і в темну пору доби на відстані, що забезпечує безпеку руху. На ділянках доріг, на яких є труднощі для видимості учасниками дорожнього руху дорожньої розмітки (сніг, бруд тощо) або дорожня розмітка не може бути відновленою, установлюються відповідні за змістом дорожні знаки. |
п.19.9. |
Задній протитуманний ліхтар дозволяється використовувати в умовах недостатньої видимості як у світлу, так і в темну пору доби. |
Задній протитуманний ліхтар дозволяється використовувати ВИКЛЮЧНО в умовах недостатньої видимості як у світлу, так і в темну пору доби. |
Источник: spilka.od.ua
Odessa Daily