Odessa DailyУкраина

Анатолій Гриценко: Курвиметр для України

26 октября 2010 в 09:37

Анатолій Гриценко: Курвиметр для України
Сьогодні Тігіпко працює в Одесі.
Я там був учора.
Дали мені газету, яку видає місцевий осередок партії «Сильна Україна»: «Сильная Одесса», №3, октябрь, 2010г.
Цікава газета. Видана гігантським накладом – 600 тисяч! Для області!
Радив би почитати.
В ній викладена програма «Сильної України» на Одещині.
З передмовою Сергія Леонідовича (цитуватиму мовою оригіналу).
Сергей Тигипко: «…Очень сильные специалисты и лидеры региона на сегодняшний день представляют Одесскую областную организацию партии «Сильная Украина». Я доволен тем, что они в первую очередь предпочитают реализацию программы экономических реформ, чем политические игры. Для Одесской областной организации, впрочем, как и для всей «Сильной Украины» неприемлем популизм в общении с гражданами» (газета «Сильная Одесса», №3, октябрь, 2010г., стр.3)
Інтригує, правда? Вирішив прочитати, яку ж саме «програму економічних реформ» пропонують Тігіпко і його «сильні фахівці», які, як заявлено, не грають у «політичні ігри» і для яких «неприйнятний популізм»?
Програма масштабна (викладена на трьох сторінках) і названа красиво – «Программа реальных дел».
Розбита на блоки. Під другим номером «Экономический блок».
В ньому 25 пунктів.
Мені вистачило перших трьох.
Вам теж вистачить:)
ПРОГРАММА РЕАЛЬНЫХ ДЕЛ»
2. Экономический блок
2.1. Стратегические программы развития Одесского региона
1. Для развития курортного потенциала юга Одесской области – проведение автомобильной трассы и железной дороги из Европы в Одесскую область в обход Румынии.
2. Создание режимов свободных экономических зон вокруг морских портов на территориях, перспективных для экономического развития.
3. Отрезок дороги Одесса-Киев, проходящий по Одесской области в радиусе по 100 метров от магистрали, объявить зоной с льготным налоговым и инвестиционным режимом для развития транспортной, торговой, сервисной и логистической инфраструктуры.
Для знавців геометрії із «Сильної України» нагадаю (з шкільної програми): радіус можна вказати циркулем навколо точки. Навколо кривої лінії (якою є автомагістраль) протяжністю в 200 км від кордону Одеської області малювати якесь коло радіусом у 100 метрів – безграмотно.
Довжину кривої лінії і, відповідно, пропонованого Тігіпком «пільгового» коридору вздовж траси на карті вимірюють курвиметром. Це не лайливе слово, а назва приладу (такий собі маленький, з коліщатком).
Але це так, принагідно.
Проблема набагато глибша.
Тігіпко має другий (після Януковича) рейтинг підтримки в Україні.
Претендує на найвищу державну посаду.
Каже, що реформує економіку всієї країни.
І при всьому цьому зомбувати мільйони людей дрімучим популізмом?!
Нагадаю, траса Одеса-Київ далі йде територією Кіровоградської, Черкаської і Київської областей. Там місцеві команди Тігіпка теж «в радіусі по 100 метрів» облаштують «зони пільгового оподаткування»?
А ще партія Тігіпка балотується в Харківській, Донецькій, Дніпропетровській… Там теж є автомагістралі…
А крім Одещини, в Криму, на всьому Чорноморському і Азовському узбережжях, є десятки інших портів. Там теж усюди – «вільні економічні зони» від Тігіпка?
А є ще Дніпро з річними портами, Дністер, інші річки… Залізниці з вузловими станціями… Там теж буде «пільгове оподаткування в радіусі по 100 метрів»?
А як бути з тими підприємцями, які залишаться поза «зонами» і сплачуватимуть усі податки? Їх і без того хіба що дустом ще не випробовували на міцність. Тігіпко про те не думає?
Знаю напевно, що саме Тігіпко вилучив із проекту Податкового кодексу «вільні економічні зони». Правою рукою.
А лівою що він робить? Малює інші «зони»?
А що він насправді робив би, якби отримав владу в країні?
Ніхто не знає.
Зате через десять днів дізнаємося, скільки людей по всій країні вже вдруге поведуться на всі ті «вільні зони».
Персональний сайт Анатолія Гриценка, 25.10.2010
gricenko222Сьогодні Тігіпко працює в Одесі.
Я там був учора.
Дали мені газету, яку видає місцевий осередок партії «Сильна Україна»: «Сильная Одесса», №3, октябрь, 2010г.
Цікава газета. Видана гігантським накладом – 600 тисяч! Для області!
Радив би почитати.
В ній викладена програма «Сильної України» на Одещині.
З передмовою Сергія Леонідовича (цитуватиму мовою оригіналу).
Сергей Тигипко: «…Очень сильные специалисты и лидеры региона на сегодняшний день представляют Одесскую областную организацию партии «Сильная Украина». Я доволен тем, что они в первую очередь предпочитают реализацию программы экономических реформ, чем политические игры. Для Одесской областной организации, впрочем, как и для всей «Сильной Украины» неприемлем популизм в общении с гражданами» (газета «Сильная Одесса», №3, октябрь, 2010г., стр.3)
Інтригує, правда? Вирішив прочитати, яку ж саме «програму економічних реформ» пропонують Тігіпко і його «сильні фахівці», які, як заявлено, не грають у «політичні ігри» і для яких «неприйнятний популізм»?
Програма масштабна (викладена на трьох сторінках) і названа красиво – «Программа реальных дел».
Розбита на блоки. Під другим номером «Экономический блок».
В ньому 25 пунктів.
Мені вистачило перших трьох.
Вам теж вистачить:)
ПРОГРАММА РЕАЛЬНЫХ ДЕЛ»
2. Экономический блок
2.1. Стратегические программы развития Одесского региона
1. Для развития курортного потенциала юга Одесской области – проведение автомобильной трассы и железной дороги из Европы в Одесскую область в обход Румынии.
2. Создание режимов свободных экономических зон вокруг морских портов на территориях, перспективных для экономического развития.
3. Отрезок дороги Одесса-Киев, проходящий по Одесской области в радиусе по 100 метров от магистрали, объявить зоной с льготным налоговым и инвестиционным режимом для развития транспортной, торговой, сервисной и логистической инфраструктуры.
Для знавців геометрії із «Сильної України» нагадаю (з шкільної програми): радіус можна вказати циркулем навколо точки. Навколо кривої лінії (якою є автомагістраль) протяжністю в 200 км від кордону Одеської області малювати якесь коло радіусом у 100 метрів – безграмотно.
Довжину кривої лінії і, відповідно, пропонованого Тігіпком «пільгового» коридору вздовж траси на карті вимірюють курвиметром. Це не лайливе слово, а назва приладу (такий собі маленький, з коліщатком).
Але це так, принагідно.
Проблема набагато глибша.
Тігіпко має другий (після Януковича) рейтинг підтримки в Україні.
Претендує на найвищу державну посаду.
Каже, що реформує економіку всієї країни.
І при всьому цьому зомбувати мільйони людей дрімучим популізмом?!
Нагадаю, траса Одеса-Київ далі йде територією Кіровоградської, Черкаської і Київської областей. Там місцеві команди Тігіпка теж «в радіусі по 100 метрів» облаштують «зони пільгового оподаткування»?
А ще партія Тігіпка балотується в Харківській, Донецькій, Дніпропетровській… Там теж є автомагістралі…
А крім Одещини, в Криму, на всьому Чорноморському і Азовському узбережжях, є десятки інших портів. Там теж усюди – «вільні економічні зони» від Тігіпка?
А є ще Дніпро з річними портами, Дністер, інші річки… Залізниці з вузловими станціями… Там теж буде «пільгове оподаткування в радіусі по 100 метрів»?
А як бути з тими підприємцями, які залишаться поза «зонами» і сплачуватимуть усі податки? Їх і без того хіба що дустом ще не випробовували на міцність. Тігіпко про те не думає?
Знаю напевно, що саме Тігіпко вилучив із проекту Податкового кодексу «вільні економічні зони». Правою рукою.
А лівою що він робить? Малює інші «зони»?
А що він насправді робив би, якби отримав владу в країні?
Ніхто не знає.
Зате через десять днів дізнаємося, скільки людей по всій країні вже вдруге поведуться на всі ті «вільні зони».
Персональний сайт Анатолія Гриценка, 25.10.2010

Комментарии посетителей сайта


Rambler's Top100